2011-09-23

BLOG BATEKO BALIABIDE EZBERDINAK

        Blogean idazteaz aparte, zenbait baliabide erabile daitezke informazioa islatzeko, esate baterako: bideoa, musika, hiperbinkuluak, diapositibak, argazkiak etab.
Oraingo honetan hauetako batzuen txertaketa egingo dut, beranduago sarreretan nola sartzen diren frogatzeko.
- Bideoa:

- Musika:
        Musika, kasu honetan nik Goear sarera webgunera igotakoa da, baina bertatik edozein abesti topa daiteke eta modu berean blogean sartu.



- Loturak:
        Kasu honetan lotura beste abesti batekin egingo dut, baina argi izan behar dugu horrela formatu ezberdinetako artxiboak txertatu daitezkeela blogean zehar.

- Diapositibak:
        Gaiarekin lotura duten hurrengo diapositibak aurkitu ditut, eta formatu hau beste baliabide bat bezala erabili daiteke, zenbait datu islatzeko primerakoa baita. Diapositibak Power Point programarekin egin eta sarera igo ostean, erabili daitezke blogean eskegitzeko.
- Mapa kontzeptuala:
        Irati San Roman eta biok egindako kontzeptu mapa CMapTools programa erabiliz egindakoa da. Bigarrena berriz, nik neuk egindakoa da, baina oraingo honetan Power Point erabiliz eta irudia bezala gordez.

Gure mapa kontzeptuala! (CMaps)





Nire mapa kontzeptuala (Power Point)

- PDFak:
        Mapa kontzeptuala oraingo honetan, PDF bezala txertatuko dut, beste baliabide hau erabiliz.

          Azkenik beraz, frogatu dudan moduan, modu anitzak daude arlo berdinarekin zerikusia  duten gauzak txertatzeko, horrela bloga azkenean mamitsuagoa izatea lortuko da.

2 iruzkin:

Irati San Roman Zubiaurre erabiltzaileak esan du...

Oso ondo geratu zitzaigun mapa kontzeptuala laguntxo

Elena San Miguel Martinez erabiltzaileak esan du...

Bai, gaia interesgarria izateaz gain polita egin genuen kolore eta irudiari dagokionez.