2011-09-23

HAS GAITEZEN!

Kaixo!

Nire izena Elena San Miguel da eta magisteritzako ikaslea naiz. Aurten, Lehen Hezkuntzako bigarren mailan nago eta Leioako kanpusera etorri gara Bilbotik, gizarte hezkuntzako ikasleekin batera.

Kurtso honetan, arloen artean Informazio eta Komunikazio Teknologiak dugu eta ikasgai honetan Blog hau egiteko esan digute.

Blogaren lehenengo eguna da gaur eta lauhilabete guztian zehar lantzen joan behar gara.Lan indibiduala denez, bakoitzak bere gustora egin beharko du eta nire kasuan, Arte Hezkuntzarekin zerikusia duten gaiei buruz hitz egitea erabaki dut.

Bloga berritzen hasteko azkenik esan, gai hau aukeratu dudala, gustatzen zaidalako artearekin zerkusia duen guztia; bai musika, antzerkia, plastika, edozein eskulan etab. Espero dut ere zuen gustokoa izatea!

ONGI ETORRI!

iruzkinik ez: