2011-11-28

PLASTIKA ARLOA, LEHEN ETA GAUR

        Gure arlo honetan, bilakaera garrantzitsua gertatu da urteetan zehar. Lehen, dekretuan, arte arloan autoadierazpen eredua mantentzen zen, bertan ikasleek haien sormena landu behar zuten, besterik gabe, inolako kontzeptu eta terminorik jakin gabe, sentimenduak paperean islatzea zen helburu bakarra. 
Gaur, hori aldatu da. 1992. urtetik aurrera, jadanik Europan onartuta zegoen eredua hemen onartu zen; eredu diziplinarra.  Eredu honek, artea, lengoaia bezala dela bultzatzen du, kontzeptu ezberdinak irakastea suposatzen du, ikasleek artea komunikatzeko balio duela ikas dezaten. 
        Hau frogatzeko, Sestaoko eskola publiko batean betidanik ikasi duen ikasle ohi bati eta oraingoan magisteritza eskolan ikasten dagoenari, hurrengo elkarrizketa egin diot, eskola horretan plastika arloan, aldaketak egon diren nabaritu duen. 


Grabaketa nik eta klaseko lagun batek egindakoa izan da, (Peio Ugarte) bertan agertzen diren teoriari dagokionez,  aurten arteko irakasgaian jorratutakoa erabili dugu.

        Besterik gabe, hemen usten dizuet prestatutako elkarrizketa, horretaz baliatuz, aurretik esan bezala arte hezkuntzaren metodologia, ebaluazio mota eta curriculum-a lantzen saiatu naiz. 

iruzkinik ez: